Hej alla!
 
 
Nu sitter jag på finska timmen och skriver detta meningslösa inlägg... Vi skrev just finska prov som inte alls var så svårt, med andra ord så stressade jag upp mig totalt i onödan! Jag lyckas alltid. Iaf, så har vi världens bästa finska (och gympa) lärare. Efter att vi skrivit provet så fick vi alltså vara helt fritt på nätet så ja... här är jag nu;) Det är super roligt. Jag sitter just nu och hör på "love more" av Chris Brown ft. Nicki Minaj. Det är favvis låten just nu så jag tycker att ni alla borde ta och lyssna på den. I allafall så vi ennu kvar engelska förhöret (som jag inte övat på) nu ångrar jag det ganska mycket... jag kunde satsat på det istället för provet men gjort är gjort och ja. Det går inte att ändra på mera så önska mig lyckatill helt enkelt!
Dagens att göra lista:
 
STIGA UPP
ÄTA MORGON MÅL (ehe ehe)
FARA TILL SKOLAN
ÖVERLEVA 2 TIMMAR
SKRIVA FINSKAPROV
SKRIVA ENKA ORD
ÖVERLEVA MATEN
KOMMA HEM
HA TRÅKIGT
BLOGGA (kommer nog blogga mera ikväll elr nångån senare..)
PLUGGA (in your dreams)
FARA PÅ DANS <3
SOVA 
 
C U LATER ALLIGATOR ;)                                                                                                   Xoxo//sesso<3

1 kommentarer

Amanda

25 Sep 2013 09:44

hahah!Aligator!Vet prove va as lätt!Grattis ti första inlägge i skolan tjejen!♥

Svar: Tack gmn<3
lifeofsesso.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej