TJENA!
 
 
 
Nu sitter jag i fåtöljen och har precis vaknat! Det enda jag typ gjort är att ha facebooka =) I allafall så vet jag INTE vad jag ska göra idag. Borde kanske börja laga julklapparna till släkten men tillika skulle inte jag orka... så nu släpper jag en bildbomb från olika album på min dator:)
 
Min katt Dixie
Min katt Ninni <3
Hong Kong April 2013
Hong Kong Disneyland =)
Amanda kör egopic med min kamera =D
Mando :)
Rebba & Mando=)
 
 
 
Kommer flere bilder nån dag :)                                                                                                         Xoxo//Sesso<3
 
 

3 kommentarer

Bea

29 Sep 2013 18:30

Fina bilder! kram/ loluu_

Svar: Tack! =)
lifeofsesso.blogg.se

Lisa

29 Sep 2013 18:35

Fina bilder! Vill också till hong kong :( / Philippa:

Svar: Tack :) Joo där är super vackert =)
lifeofsesso.blogg.se

M

29 Sep 2013 19:19

Fina bilder.

Svar: Tack C:
lifeofsesso.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej