TGIF LÄSARE!
 
 
 

Idag blev shoppingturen av fast den egentligen skulle blivit av redan igår. Jag fyndade en hel del saker i butikerna i närheten. Sedan på eftermiddagen for jag Titti,Rebba och Mando och vi blev totalt socker fulla och skrattade nästan ihjäl oss. Sedan for vi till Rebba och hade "mode visning" vilket oxå var supper roligt så denna fredag har varit lika bra som dom flesta andra fredagar och jag fick ennutill 8+ i finska provet så JESS! Ni får gärna kommentera om vad ni gjorde idag, kan vara kul att läsa! Men nu ska jag visa mina shoppingfynd :9
 
 
1.Först och främst ett par nya hip hop skor till hiphop lektionerna. Pris= 49.90 e alltså 500 kr från elmo sport.
2.En ring och ett par örhängen från seppälä. Pris= 1 e/styck alltså 10kr styck :)
3.En scarf med små kors på som jag viljat ha jätte länge från seppälä! Pris 14,90 euro alltså150 kr
Sist men inte minst: Min "bad hair day" mössa från EXAKT.Pris= ca 10 euro alltså ca100 kr.
 
 
Det var det. Vi hörs imorgon!                                                                                   Xoxo//Sesso<3
 
 
 

2 kommentarer

Elin

28 Sep 2013 09:14

fin sjal! :)

Svar: Tack<3
lifeofsesso.blogg.se

Maya

29 Sep 2013 20:45

fina skor! :)

Svar: Tack :)
lifeofsesso.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej