HEJ ALLIHOPA 
 
 

Idag har jag bestämmt mig för att börja jobba på bloggisen :) Idag var jag ute med mina älskade vänner <3 Jag fick iallafall för mig att sätta ut egopics;) Jag har oxå chattat med min <3 :) Ok, nå nu ska jag skriva något intressant. Jag har blivit irriterad på pappa! Helt ärligt, det känns som han inte fattar någonting! Jag vill bara skrika, men det går ju inte i vår minimala lägenhet. Alltså pappa håller på och fixar på vårt nya hus (det är helt totaltstökigt där!) Så jag sitter inne och ruttnar i en lägenhet 5 km från mina vänner.SUCK! Jaa så det blir väl bloggen=) Annars så uppdaterade jag till ios 7 på Ipaden :9 Nåja nu ska jag fortsätta se på några video bloggare före jag ska gå och sova. Godnatt sötnosar ;)
Xoxo//Sesso <3
 

2 kommentarer

rebbaebäst<3<3

23 Sep 2013 21:05

Ok bra att du har tänkt börja blogga LLLIIIITTTEEEE mer nu hoppas de blir en bättre blogg än den förra sry om ja mobba liiit..... synd imr

Svar: Hihi <3 Joo tack :3
lifeofsesso.blogg.se

Evelina Johansson

29 Sep 2013 22:43

Hej
Jag är en crazzy tjej som tycker du är jättesöt och du har en skitfin blogg. <3
Vill du lägga till mig på Skype?
bilinan

Svar: Tack =) Men tyvärr kommer jag inte adda någon på skype eftersom jag inte känner dig :/ Men tack iaf <3
lifeofsesso.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej